Emo Boy

Emo Boy

خیلی ساده منو به خاطر اون تنها گذاشت...

 

غربت آن نیست که تنها باشی ، فارغ از فتنه فردا باشی
غربت آن است که چون قطره ی آب در پی دریا باشی
غربت آن است که مثل من و دل در میان همه کس یکه و تنها باشی.
..


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت12:06---18 آبان 1390
سلام آقا مسعود...
مرسی از اینکه به وب من سر می زنید.
با حرفا و نظرات دلگرمیم دادی.
وبت خیلی قشنگ بود.واقعا مطالبت آرامش دهنده بود.
مرسی
راستی بابت تبادل لینک که گفته بودی آره موافقم
لینکت می کنم شما هم به اسم دختر پاییز لینکم کن...
دوباره بیا و واسم نظر بزار.
منتظر حضور گرمت هستم داداشیییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مسعود ׀ تاریخ: دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید.. نظر بدید خوشحال میشم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 7hill.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM